Ach, ty moderní technologie... aneb srážka reality s virtualitou ...

01.05.2019 00:00

Ach, ty moderní technologie... aneb srážka reality s virtualitou...

Tak tedy nevím ... až do dneška jsem si myslela, že jsem moderní žena a s technikou si docela rozumím... tedy až do doby, než jsem měla možnost si vyzkoušet virtuální brýle...

Hm, poprvé jsem skutečně vyzkoušela srážku reality s virtualitou. Docela sranda až do okamžiku, kdy mi virtuální realita (tedy virtuální brýle) ukazovala, že mohu jít doleva ... a skutečná realita byla srážka se zdí. Byla jsem sice varována někým zvenčí, že doleva rozhodně jít nemám, ale zrovna jsem se ocitla v bodu, kde se mi velmi líbilo a byla jsem zvědavá, co tam vlevo je.

Takové to šílené psychologické zjištění ...to mi fakt mozek nebralo... vidíte, že vlevo je něco krásného (tedy virtuálně) a chcete za tím se rozběhnout, a přitom narážíte na skutečnou realitu...v tomto případě zeď. Chvíli jsem tam stála jak oněmělá... no jasně... inteligentní lidi by mi řekli, že jsem měla možnost zmáčknout tlačítko ovladače doleva a ve skutečnosti jsem mohla jít fyzicky doprava, ale říkejte to v tu chvíli svému mozku... to mi fakt mozek nebral...

No hlavně ´ten pocit´ a ´ten psychologický moment´... - to je teď moderní a IN, takže jsem vlastně moderní žena, když jsem se pokoušela skamarádit také s virtuální realitou.

Hm,... prý to také ovlivňuje mozek a jednání a chování lidí... No, jak to ovlivnilo mne, raději nechám posoudit druhé... Ale moje dopolední kamarádství s virtualitou, trvající necelých 15 min, se pak srazilo se skutečnou realitou. Nejenže jsem pak k večeru místo doleva chodila doprava, myslíc si, že jdu opačným směrem, ale vrchol byl zakončen mým ladným skokem do autobusu. Nejen, že jsem neodhadla mezeru mezi chodníkem a vstupní plošinou autobusu a rázně jsem vlítla do této mezery, ale následně jsem „ladně“ v bílé bundě a v bílém klobouku vstoupila po čtyřech do autobusu. … A to jsem k tomu nepotřebovala žádný alkohol, stačily jen virtuální brýle...

A jak potom musí vypadat skutečná srážka s blbcem?

Jak ještě moderní technologie ovlivní vývoj lidstva?